Business Basics

Business basics

Een goede start is het halve werk. Ook voor uw ICT geld dit. Business basics zorgen ervoor dat u niet meer afhankelijk bent van ingewikkelde e-mail en agenda constructies. U kunt gewoon communiceren met uw klanten, collega’s en hebt zelf alles gestructureerd in één handige omgeving. Op de manier zoals u dat prettig vind, met alle informatie op de plaats waar dat nodig is. Uw contacten op uw telefoon, uw e-mail op laptop, tablet en / of smartphone, net als uw agenda.

Uw eigen e-mail adres

Met onze business basics heeft u uw eigen e-mailadres met uw eigen bedrijfsnaam achter het @-teken. Zo communiceert heel professioneel en gemakkelijk met uw klanten.

Nooit meer dubbele afspraken in uw agenda

Uw agenda op al uw apparaten beschikbaar. Zowel op laptop, tablet of smartphone kunt u uw afspraken bekijken en wijzigen. Zo weet u zeker dat u een afspraak maakt die u kunt waarmaken.

Alle belangrijke contacten op de plaats waar u dat wilt

De business basics zijn opgemaakt om uw bedrijf te laten communiceren met klanten en collega’s. Belangrijke contactgegevens heeft u dus altijd bij de hand.

Documenten veilig beschikbaar en gedeeld met uw collega’s

Onze handige business basics maken het gemakkelijk om uw documenten op te slaan en te delen met uw collega’s. Dit allemaal veilig en geheel in eigen beheer. U zit zelf aan het stuur.

Hebt u de ICT basics al op orde?

Wij helpen u graag met het op orde maken van uw ICT basics. Neemt u gerust contact met ons op. Of vult u op deze website de ICT quickscan in. Dan heeft u direct antwoord op mogelijk verbeter punten.

Contact opnemen