Sales

Business processes
Zonder klanten geen omzet, dat moge duidelijk zijn. Uw marketing zorgt voor de noodzakelijke leads en uw verkooporganisatie, bestaande uit verkopers die werken aan de hand van een lead scoring-model, zorgt voor de omzet. Zíj zijn immers degenen die een klant moeten overtuigen dat ze het beste een dienst of product bij uw bedrijf kunnen afnemen. Door de juiste inzet van CRM-systemen en lead scoring maakt u uw verkooporganisatie efficiënter, wat het aantal klanten en de daaruit voortvloeiende omzet ten goede komt. Uw systemen op elkaar afstemmen, is daarom geen leuke bijkomstigheid maar een must. Myndo kan u hierbij helpen.

CRM

CRM-systemen zijn vandaag de dag stukken uitgebreider dan een spreadsheet met de naw-gegevens van uw klanten. Uw CRM-systeem vormt een centrale plaats waar u alle informatie van uw klanten opslaat: uw laatste bezoek aan, openstaande opdrachten voor of incidenten met uw klant kunt u hierin overzichtelijk terugvinden. Uw accountmanagers hebben hierdoor inzicht, zijn op de hoogte van de huidige stand van zaken en kunnen hierdoor op een klantgerichte wijze klanten te woord staan en/of verder helpen.

Lead scoring

Door het gebruik van een passend lead scoring-model kunt u uw verkopers nog efficiënter op pad sturen. Lead scoring is, zoals de naam al doet vermoeden, het toekennen van een score aan een lead op basis van de beschikbare data over hen. Hierdoor weet u precies welke leads behoefte hebben aan welke informatie én wanneer een lead warm genoeg is om doorgezet te worden naar uw verkopers. De verkoop van producten of diensten wordt hierdoor vereenvoudigd.

Wilt u uw verkopers efficiënter inzetten?

Met onze kennis op het gebied van verkoopautomatisering, CRM-systemen en lead scoring-modellen kunt u uw verkopers nog efficiënter inzetten. Wij helpen u bij de inrichting en het gebruik hiervan zodat u alles weet over uw klanten en belangrijker, dat uw verkopers op het juiste moment toehappen.

Contact opnemen